Sunday, May 1, 2011

Tahukah anda Says?

Siapa tahu tentang Says?
Kalau ada diantara rakan2 yang tak tahu lagi, saya nak kongsi dengan anda semua...yang tahu tu...share2 lah dengan saya macam mana nak dapat ganjaran lebih..

Saya pun baru tahu pasal ne pada tahun ne juga...
Ne yang saya fahamlah...nampak macam FB tapi ada beza sebab kita akan dapat duit kalau ada orang klik di link yang kita promosikan...biasa yang dorang akan suruh kita promote macam berita atau plan seperti celcom, broadband, maybank, kad kredit, dan macam2 lagi yang dorang akan suruh kita promosikan sama ada di FB, Twitter, Blog, Wordpress dan banyak lagi...ne hanya Malaysia sahaja yang boleh join ne...

terbuka kepada budak sekolah, pelajar U, pekerja dan sesiapa saja yang berminat...di sana pun anda boleh tahu berita2 terbaru atau perkhidmatan yang disediakan dalam negara kita...
Itu yang saya faham dan tahu serba sedikit tentang Says ne...

Jika ada rakan2 yang berminat boleh klik di bawah ne...yuran tak ada keluar duit pun...tapi kita boleh dapat duit...lagi banyak kenalan lagi bagus...Baik anda baca sendiri, takut apa yang saya faham, tak sama dengan yang anda baca?

No comments:

Post a Comment