Sunday, May 1, 2011

Salam Perkenalan


Selamat datang ke blog saya...
Sebelum itu, biar saya perkenalkan diri dahulu. Nama sebenar saya, Sabariah Samsuddin...anda boleh panggil saya ria atau saba'...princess adam itu cuma nama gelaran di FB saja...ada hati nak jadi princess...mesti ada yang sangka saya ne lelaki...mungkin sebab nama saya ada perkataan ADAM...

Siapa adam tu...orang special ka?tak boleh nak kata BF...sebab sekarang ne BF ada dua maksud...sama ada kawan lelaki @ teman lelaki tetapi yang special cikit...kalau saya salah, sila betulkan ok...tak adalah...ada kaitan dengan lelaki tapi lebih special dari BF...sebab apa? Kerana orang tu pasti anda yang beragam Islam pun tahu...dah dapat teka kan?hehehe...Buat teka-tekilah lah plak saya ka...ok lah saya beritahu... Nabi Adam A.S...kan betul tekaan anda...hehehe...siapa tak kenal Nabi Adam kan? Ada jugalah beberapa orang dah yang bertanya, siapa adam tu? Itulah jawapannya...

Saya guna nama tu sebab bagi pendapat sayalah, kita ne ibarat puteri dan putera daripada keturunan Nabi Adam...sebab tu ada nama Princess kat depan nama saya...harap dapat menjawab soalan anda yang nak tahu tentang sebab saya guna nama tu...lagi tentang saya, saya anak sulung daripada 6 adik beradik...masih belajar lagi di Universiti Malaysia Sarawak...dalam bidang Kerja Sosial...

InsyaAllah akan habis kira-kira 2 tahun lagi...baru berusia 22 tahun pada tahun ne...masih muda lagi...hehehe...
Tu jak kot...hehehe
nak tahu lebih lanjut sila lah follow saya di blog ne...
saya akan follow juga anda...
Dalam mood exam sekarang ne, tapi sempat juga menulis blog...hehehe
yg penting study tak diabaikan...betul tak?
Aada masa lagi saya akan sambung apa2 cerita yang menarik untuk anda semua...Salam and bye2...(^_^)


No comments:

Post a Comment